Czy możliwy jest jednolity standard usług sprzątania, serwisu technicznego i ochrony bez stałej obsady personelu w każdym obiekcie? Odpowiedź wraz z przykładami mobilnych rozwiązań facility management znajdziesz w najnowszym artykule opublikowanym na portalu Propertynews.pl.
Wypowiadająca się w artykule ekspertka z Grupy Impel – Katarzyna Kudelska, dyrektor sprzedaży odpowiedzialna za współpracę z segmentem Centra i sieci handlowe wskazuje, że model mobilnego FM oparty na dojeżdżających ekipach staje się dziś sposobem na potrzebę standaryzacji usług w rozproszonych lokalizacjach. Ekspertka wyjaśnia, w jaki sposób zespoły sprzątające, techniczne i ochrony realizują harmonogramy prac lub reagują na zgłoszenia ad hoc.
W artykule ekspertka wyjaśnia, że elastyczność mobilnych zespołów gwarantuje szybką reakcję w sytuacjach awaryjnych. Jednocześnie może być sposobem na stałą obsługę obiektów – np. parków handlowych czy sieciowych placówek handlowych.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, dlaczego mobilny FM staje się nowym standardem zarządzania obiektami handlowymi, koniecznie przeczytaj cały artykuł. Mobilny FM: zmiany w usługach dla retailu
Więcej informacji na temat usług dla placówek handlowych znajdziesz na naszej stronie.
