Grupa Impel została partnerem akcji RakReaton. Celem jest zebranie miliona kilometrów na rzecz walki z chorobą nowotworową u najmłodszych.
RakReaton to ogólnopolskie wyzwanie w ramach
Kampanii Złotej Wstążki, podczas którego pokonać należy milion kilometrów, a wówczas partnerzy akcji – Fundacja Lotto im. Haliny Konopackiej i Grupa Impel, przekażą 100 tysięcy złotych na leczenie chorych dzieci.
RakReaton jest skierowany do tych, którzy lubią spędzać wolny czas w ruchu. Nie musisz być sportowcem, aby wziąć udział w tym wyzwaniu. Tu liczy się każdy wysiłek fizyczny polegający na pokonywaniu kilometrów – spacer, nordic walking, bieg czy jazda na rowerze. Wystarczy pobrać aplikację
Activy, zalogować się i zacząć jej używać od 1 do 30 września.
O kampanii
Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych. Znakiem jego obchodów jest złota wstążka. Jej kolor to kolor najcenniejszego kruszcu, który symbolizuje szczególną wartość społeczną, jaką jest zdrowie dzieci. Pomyslodawcą kampanii jest
Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową, która od niemal 30 lat wspiera małych pacjentów w ich najtrudniejszej walce – o zdrowie i życie. Kampania ma zwiększyć świadomość na temat onkologii dziecięcej w całej Polsce i zaangażować w leczenie najmłodszych jak najwięcej osób, firm, instytucji.