Integracja platformy hybris z systemami SAP ERP i Microsoft CRM oraz usługą płatności PayEx to nowe realizacje spółki SI-eCommerce dla największej w Szwecji sieci retail oraz sieci sklepów internetowych z branży FMCG. Celem obu projektów jest ulepszenie procesów logistycznych związanych z zamawianiem, wysyłką i odbiorem towarów. Strategia omnichannel zapewnia integrację wszystkich kanałów sprzedażowych, a dzięki temu spójny, efektywny proces obsługi klienta, co przekłada się na wzrost wyników sprzedaży.
Dzięki wdrożeniom w Szwecji zdobywamy unikalne na polskim rynku doświadczenie, które w przyszłości będziemy gotowi wykorzystać w naszym kraju. Oceniam, że w ciągu najbliższych 5 lat polski rynek e-commerce dojrzeje na tyle, aby w pełni korzystać z rozwiązań sprzedaży wielokanałowej, podobnie jak kraje Europy Zachodniej czy Północnej - ocenia Sebastian Herod, prezes SI-eCommerce.
Czytaj więcej: http://www.si-consulting.pl/pl/aktualnosci/2016/02/29/si-ecommerce-rozwija-projekty-omnichannel-w-szwecji