Przepisy dotyczące zamówień publicznych ulegają dynamicznym zmianom. Aby pozostać z nimi na bieżąco, warto nie tylko mieć świadomość wprowadzanych zmian, ale też znać interpretację nowych przepisów i ich zastosowanie. Z tego powodu stworzyliśmy nowy biuletyn informacyjny adresowany do pracowników instytucji, które realizują zamówienia w ramach procedur przetargowych, zgodnie z prawem o zamówieniach publicznych. Aby otrzymywać cykliczny biuletyn, wystarczy zamówić go na naszej stronie internetowej.
Od wielu lat pracujemy w obszarze zamówień publicznych, zarówno jako zamawiający produkty, jak i jako uczestnik postępowań przetargowych w związku z dostarczaniem usług dla instytucji. To doświadczenie zainspirowało nas do stworzenia biuletynu informacyjnego. Eksperci z Grupy Impel, specjaliści w dziedzinie zamówień publicznych, będą się w nim dzielić swoją wiedzą na temat:
- najnowszych zmian w prawie oraz wskazówek jak uwzględnić je w procesie przetargowym
- dobrych praktyk współpracy między instytucją zamawiającą a wykonawcą zamówienia w ramach zamówień publicznych
Pierwsze wydanie biuletynu jest już gotowe i dotyczy trzech ważnych tematów: waloryzacji wynagrodzenia, waloryzacji materiałowej i gwarantowanej wielkości zamówienia.
Aby otrzymać dostęp do publikacji, wystarczy, że wypełnisz formularz na naszej stronie. Po zaakceptowaniu subskrypcji bezpłatny biuletyn zostanie przesłany na Twój adres e-mail.