Przepisy dotyczące zamówień publicznych ulegają dynamicznym zmianom. Aby pozostać z nimi na bieżąco, warto nie tylko mieć świadomość wprowadzanych zmian, ale też znać interpretację nowych przepisów i ich zastosowanie.  Z tego powodu stworzyliśmy nowy biuletyn informacyjny adresowany do pracowników instytucji, które realizują zamówienia w ramach procedur przetargowych, zgodnie z prawem o zamówieniach publicznych.  Aby otrzymywać cykliczny biuletyn, wystarczy zamówić go na naszej stronie internetowej.  

Od wielu lat pracujemy w obszarze zamówień publicznych, zarówno jako zamawiający produkty, jak i jako uczestnik postępowań przetargowych w związku z dostarczaniem usług dla instytucji.  To doświadczenie zainspirowało nas do stworzenia biuletynu informacyjnego. Eksperci z Grupy Impel, specjaliści w dziedzinie zamówień publicznych, będą się w nim dzielić swoją wiedzą na temat: 

  • najnowszych zmian w prawie oraz wskazówek jak uwzględnić je w procesie przetargowym 
  • dobrych praktyk współpracy między instytucją zamawiającą a wykonawcą zamówienia w ramach zamówień publicznych 

Pierwsze wydanie biuletynu jest już gotowe i dotyczy trzech ważnych tematów: waloryzacji wynagrodzenia, waloryzacji materiałowej i gwarantowanej wielkości zamówienia.

Aby otrzymać dostęp do publikacji, wystarczy, że wypełnisz formularz na naszej stronie. Po zaakceptowaniu subskrypcji bezpłatny biuletyn zostanie przesłany na Twój adres e-mail.  

Aktualności