Jak sprzedawać więcej? Mobilny asystent sprzedaży – Edward. Do usług
05.10.21
Udostępnij
Sztuczna inteligencja szturmem podbija szeregi firm z różnych branż. Transformacja cyfrowa nie jest już pieśnią przyszłości, to działania dotyczące niemalże każdego przedsiębiorstwa. Digitalizacja nie zawsze wiąże się jednak z radykalnymi zmianami w funkcjonowaniu całej firmy. Dużą popularnością cieszą się również rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji, które dedykowane są pojedynczym pracownikom. W końcu to właśnie oni tworzą firmę – im bardziej są zaangażowani i zadowoleni z codziennej pracy, tym lepiej ją wykonują. Jak zatem zawalczyć o ich aktywność i zainteresowanie? Warto zacząć od pomocy w uporządkowaniu codziennych obowiązków. W tej roli świetnie sprawdza się Edward – mobilny asystent sprzedaży. Pozwala on m.in. zamienić żmudne procesy w wielu systemach na mobilną platformę wyposażoną w sztuczną inteligencję. Natomiast setki kliknięć konwertuje na przyjazny interfejs konwersacji z wirtualnym asystentem, ale zacznijmy od początku…
Zyskaj rzetelne dane, zaangażowanie i zadowolenie pracowników
Wielu pracownikom zdarza się narzekać na nadmiar powierzanych im obowiązków. Często spotyka się to z niezrozumieniem ze strony pracodawców, którzy zapominają, że samo wykonanie zadania niejednokrotnie poprzedzone jest długimi przygotowywaniami. To właśnie problemy z uporządkowaniem pracy wielokrotnie opóźniają cały projekt. Goniące terminy i nadmiar obowiązków mogą przyczyniać się do błędów czy niekompletnego wykonania zadania. Aby pracownik mógł pracować skuteczniej, potrzebne są mu odpowiednie narzędzia.
Jednym z nich jest Edward. Zapewnia on pracownikom dostęp do aktualnej wiedzy, pozwala przyjmować zadania, zarządzać kontaktami z klientem oraz kontrolować postępy prac. Edward umożliwia wykonywanie wielu prac na urządzeniach mobilnych. Tłumaczy i agreguje w jednym miejscu różne systemy oraz ułatwia efektywną pracę w terenie z poziomu telefonu. Za kulisami Edwarda działa edytowalna platforma scenariuszy, którą można szeroko integrować z różnymi systemami. Raporty wygenerowane za pomocą tego narzędzia pokazują prawdziwą, a nie deklarowaną pracę.
Mobilny asystent sprzedaży Edward. W czym mogę pomóc?
Mobilny asystent może przydać się praktycznie… Wszędzie! Twórcy narzędzia podkreślają przywiązanie do podejścia „mobile first”. Podczas pracy nad Edwardem dużo uwagi skupili na potrzebach osób, dla których podstawowym narzędziem pracy jest telefon lub tablet. Edward świetnie sprawdza się również w pracy tych, którzy wcześniej wykonywali swoje obowiązki wyłącznie na komputerach stacjonarnych. Kluczowy okazał się tutaj przyjazny interfejs, który zyskuje sympatię nawet największych fanów komputerów PC.
Jeśli pracodawcom zależy na:
- intuicyjnym planowaniu zadań oraz ich dystrybucji,
- wsparciu w utrzymaniu wysokiego i powtarzalnego standardu obsługi klientów,
- uproszczeniu procedur,
- oszczędności czasu oraz energii pracowników,
- a także aktualnej bazie wiedzy i narzędzi do micro-learningu czy systemie sugestii pracowniczych…
..,już dziś powinni pomyśleć o mobilnym asystencie sprzedaży – Edwardzie.

Ach te systemy CRM…
Szacujemy, że aż 9 na 10 handlowców nie lubi swojego CRM-u. To zrozumiałe – w końcu systemy te rzadko działają sprawnie na urządzeniach mobilnych. A to właśnie one najczęściej towarzyszą chociażby mobilnym doradcom klientów. Weźmy tutaj na przykład przedstawiciela medycznego, który poza terminarzem pełnym spotkań musi zająć się systemem CRM. To właśnie Edward umożliwia mu sprawne planowanie działań, czyli kolejnych kroków w pracy z klientem: e-mail, telefon, notatka. A wszystko to w przyjaznej formie konwersacji z asystentem. Edward dba także o dane, i to te rzeczywiste, a nie deklarowane. Trafiają one do narzędzia do raportowania lub po integracji także do CRM.
Co potrafi mobilny asystent sprzedaży?
Edward to platforma wielu możliwości. Posiada ona gotowy scenariusz dystrybucji zadań. Potencjalni klienci, którymi nikt się nie zajmuje? Zadania czekające na osoby, które wezmą za nie odpowiedzialność? To tylko niektóre problemy dzisiejszych organizacji.
Edward może pomóc budować kulturę odpowiedzialności w bardzo praktyczny sposób – rozdysponowując zadania. Pracownicy otrzymają powiadomienia o zadaniu oczekującym na realizację. Jeśli się go podejmą, to pracodawca łatwo dostrzeże osoby zaangażowane. Jeśli nie – bezpośredni przełożony otrzyma informację, że musi dokonać delegacji zadania. Koniec z klientami, którzy wybierają konkurencję z powodu braku zainteresowania ze strony pracowników firmy.
Edward pozwala na integrację z bazami wiedzy, więc pracownicy mogą być na bieżąco ze świeżą porcją wiedzy codziennie. Edward może również sprawdzić poziom ich wiedzy, czyli np. odpytać ich w formie prostego quizu o nowe regulacje czy produkty. Narzędzie to pozwala również na zbieranie sugestii pracowniczych, co pozwala na wdrożenie tzw. KaiZen – systemu zgodnego z filozofią drobnych usprawnień.

Mniej pracy dla pracownika, więcej danych dla menadżera
Edward jest dla pracownika mobilnym asystentem sprzedaży, który zajmie się czasochłonnymi i monotonnymi zadaniami. Menadżer z kolei otrzyma system raportowania w czasie rzeczywistym. Pokaże mu on aktywności, które mają miejsce, a których planowanie wspiera Edward. Mniej pracy dla pracownika, a więcej danych dla osoby zarządzającej? Dokładnie tak to wygląda! Edward nie jest kolejną „zwykłą” aplikacją biznesową. To potężna, integrowalna platforma, która pozwala więcej osiągać pracownikom, a pracodawcy widzieć namacalne efekty w module raportowania.
Poznaj Edwarda bliżej!
Zainteresował Cię Edward i chciałbyś dowiedzieć się o nim jeszcze więcej? Już dziś skontaktuj się z nami na impel.pl. konsultanci z SI-Consulting odpowiedzą na Twoje wszystkie pytania.
Powiązane artykuły

Najważniejsze trendy technologiczne 2023 według ekspertów IT oraz ...
14 artykułów przygotowanych przez 14 ekspertów z branży IT oraz prawników. Przy „Trendach Technologicznych 2023” wspa...
22.02.23

