Jak pracujemy z klientem?

Aby poznać nasz sposób współpracy z klientem, odpowiedz na początek na pytanie – czym kierujesz się przy wyborze oferty? Najprawdopodobniej ważna jest dla Ciebie cena, dopasowanie oferty do Twoich potrzeb, ale też jakość usług czy współpraca z wiarygodnym partnerem.

Kiedy proponujemy Ci nasze rozwiązania, bierzemy to wszystko pod uwagę. Na początku dokładnie diagnozujemy Twoje potrzeby, aby zaproponować najlepsze opcje dla Twojej firmy. Przy tworzeniu oferty zwracamy uwagę nie tylko na dopasowanie jej do Twoich oczekiwań budżetowych, ale też dbamy o zminimalizowanie kosztów wdrożenia usługi takich, jak czas i wysiłek Twoich pracowników.

Zobacz więcej

Nasze wartości

  • Wiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo
  • Zwinnie wdrażamy nowe rozwiązania
  • Dzielimy się wiedzą
  • Możesz na nas liczyć

Zobacz więcej

Odpowiedzialność biznesu

Działanie Grupy Impel opiera się na pracy ponad 40 tys. osób. Tworzymy wiele miejsc pracy i jesteśmy odpowiedzialni za naszych pracowników. Ich praca i zaangażowanie w realizowane usługi mają realny wpływ na Twój komfort, bezpieczeństwo, a także ciągłość procesów, które na co dzień realizujesz.

  • Ochrona środowiska
  • Zaangażowanie społeczne

Zobacz więcej

Standardy jakości

Zależy nam, aby nasze usługi spełniały Twoje oczekiwania. Dbamy o pozytywne doświadczenia użytkowników obsługiwanych obiektów związane z postrzeganiem realizowanych przez nas działań. To dlatego cyklicznie sprawdzamy poziom jakości usług w ramach wewnętrznych audytów oraz badań satysfakcji klienta.

Wprowadziliśmy standaryzację usług, aby w każdym miejscu dostarczać je na wymaganym przez Ciebie poziomie.
Zobacz więcej

Projekty unijne

Projekty współfinansowane przez Narodowe Centrum Badan i Rozwoju (NCBR) w ramach Programu Inteligentny Rozwój. 

Zobacz więcej