Przejmujemy powierzone zadania

Z każdym klientem chcemy współpracować na zasadach rzeczywistego partnerstwa, a nie być tylko wykonawcą usługi. To dlatego, kiedy podejmujesz z nami współpracę, w pełni przejmujemy powierzone nam zadania. Zapewniamy doradztwo dedykowanego opiekuna, udostępniamy całodobową infolinię, przez co możemy natychmiast reagować w nieprzewidzianych sytuacjach. Dodatkowo, dzięki dostępowi do naszych aplikacji, możesz w dowolnym miejscu i czasie na bieżąco monitorować sytuację w Twoich obiektach i sprawdzić postępy naszej pracy.

Płynnie uruchamiamy usługę

Działamy tak, aby zmiana dotychczasowego operatora nawet na chwilę nie zakłóciła Twojej pracy. Od momentu wdrożenia usługi będziesz mógł skupić się na kluczowych obszarach swojej działalności, a my zajmiemy się powierzonymi nam zadaniami.

Wykorzystujemy nowoczesne narzędzia cyfrowe

Monitorujemy postępy naszej pracy, eliminujemy zbędne działania, skupiając się dokładnie na tych procesach, których potrzebujesz. W czasie świadczenia usługi sięgamy po najnowsze technologie, aby zrealizować ją profesjonalnie i zgodnie z Twoimi oczekiwaniami.

Jesteśmy dostępni 24 h/7

Pracujemy nad rozwiązywaniem problemów naszych klientów na terenie całej Polski, przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Sprawnie przemieszczamy się między obiektami, ponieważ zależy nam na szybkiej realizacji usługi i efektywnej współpracy.

Uzupełnij formularz

Podaj nam więcej szczegółów, co pomoże nam sprawnie odpowiedzieć na Twoje zapytanie









    * pole wymagane

    Administratorami Twoich danych osobowych będą Współadministratorzy wskazani w linku Wykaz Współadministratorów, którzy przetwarzają dane na podstawie umowy o współadministrowanie.
    Zgłoszenie odwołania ww. zgód należy wysłać na następujący adres e-mail: iod.e-marketing@auraco.pl
    Punktem kontaktowym dla Ciebie, w sprawach dotyczących ochrony Twoich danych w związku z ww. Zgodami, jest Auraco sp. z o.o., ul. Solec 81B, 00-382 Warszawa, adres e-mail iod.e-marketing@auraco.pl.